Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BANGLOW "TERLAJAK MURAH" GUAN ENG MENGGELUPOR BIAWAK!!!

SEMUT HITAM
BANGLOW "TERLAJAK MURAH" GUAN ENG MENGGELUPOR BIAWAK!!!
Hehehe!!! Makin diselak, makin terserlah pulak ke-BODOH-an Si Lim Guan Eng ni. Bahkan, ke-BODOH-an dia tu membuatkan isu pembelian rumah mewah 'Terlajak Murah' tu semakin menjadi hangat.

Kali ini, ianya berkaitan dengan bukti harga sebenar pasaran bagi kediaman disekitar kawasan perumahan tersebut. Bukti pendedahan itu mula tersebar didalam laman media sosial sejak semalam.

Menurut Dr MIM, difahamkan bahawa harga pasaran untuk banglo di Jalan Pinhorn ini pada tahun 2015 adalah lebih daripada RM4 juta seperti dalam dokumen di bawah yang viral di dalam media sosial.
Yang amat mengejutkan ialah setelah beberapa kenyataan akhbar yang dikeluarkan tentang bungalow "Terlajak Murah" ni, tiba-tiba je Si Lim Guan Eng tu buat 'pengakuan' bahawa RM2.8 juta itu adalah nilai banglo itu pada tahun 2012.

Masa tahun 2012, dia tau pulak harga pasaran? Kenapa pada tahun 2015, Si Guan Eng tu kata dia tak tau? Kan nampak sangat 'Tak Masuk Akal' alasan yang cuba diberikan oleh Si Guan Eng tu?

Dan yang lebih tak masuk akal ialah kenyataan Si Guan Eng yang seterusnya. Ketika ditanya sama ada beliau tahu bahawa rumah itu dibeli di bawah harga pasaran, Lim berkata dia bukan seorang ejen hartanah.

Soalnya, Si Lim Guan Eng DAP ni bukan sahaja Ketua Menteri tetapi dia juga memegang potfolio Hal Ehwal Tanah dan Pembangunan Tanah dan turut merupakan seorang akauntan bertauliah.

Apa logiknya Si Lim Guan Eng tu kata dia tak tau atau saja buat tak tau tentang harga pasaran rumah apabila dia mahu membeli banglo mewah itu? Di manakah rasionalnya alasan yang diberikan?

Apa yang jelas, setiap alasan yang diberikan oleh Si Guan Eng tu bukan hanya sekadar dianggap 'Tak Masuk Akal'. Tetapi sebaliknya, ia membuktikan ke-BODOH-an dirinya sendiri.

Pokok pangkalnya, "Taichi Kuntaw" yang sedang dilakukan oleh Si Guan Eng ni hanya membuktikan yang dia sedang 'Menggelupor Biawak' dengan kontroversi pembelian rumah dibawah harga pasaran ini. Maka terpaksa la dia terus MENIPU diri dia sendiri!!!

1 comments:

Unknown said...

BANDAR TOGEL KODE MIMPI (INGAT KOPI INGAT KODE MIMPI)

Versi PC : http://www.kodemimpi.com/
Versi Android : wap.kodemimpi.com

Sangat Bagus Untuk Bandar Darat…

- 4D dan 3D Berlaku Prize I,II & III Untuk Pasaran :
-Singapore (Kecuali Senin Dan Kamis Tidak Berlaku)
-Hongkong
-Orchard
-Sydney
-Aston
- Diskon 65%,58% Dan 28%
- First Deposit 10% Max Rp.50.000
SUPPORT BANK : BCA – MANDIRI – BNI – BRI
Minimal DEPO & WD Rp 50.000.-

ONLINE CHAT SUPPORT KAMI :
Call Centre : +(855)973790195
BBM : 5EFAE15B
Mail : Kodemimpi@yahoo.com

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.