Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CERITA NENEK KENA LANGGAR LAGI PANAS DARI DEKLARASI DAPigs!!!

SEMUT HITAM
CERITA NENEK KENA LANGGAR LAGI PANAS DARI DEKLARASI DAPigs!!!
Hehehe!!! Apa yang nak diherankan sangat bila puak - puak Pakatan Haprak tu buat perhimpunan yang jelas tidak memberi sebarang faedah kepada rakyat hari ini? Benda tu dah basi.

Kalau dilihat dalam laman media sosial hari ini, tak ramai yang bercerita mengenai isi perhimpunan yang dianjurkan. Malah, ianya tidak sehebat yang digembar - gemburkan sebelum ini.

Setakat hangat - hangat tahi ayam je. Yang lebih kelakarnya, cerita yang menarik perhatian hari ini ialah mengenai kisah seorang nenek yang 'merentuih' bila dia dilanggar oleh sebuah kereta mainan.
CHINGQING – CHINA. Seorang nenek cemas selepas dilanggar dengan kereta mainan mini yang dibawa seorang kanak-kanak di laluan pejalan kaki berhampiran pusat beli belah di bandar itu, baru-baru ini.

Memetik laporan Shanghaiist.com, sebaik sahaja dilanggar oleh kereta mainan terbabit, nenek itu jatuh terduduk dan mengerang kesakitan seolah-olah baharu sahaja dilanggar lori.

Wanita warga emas itu juga dikatakan memaksa orang ramai untuk menelefon ambulans untuk membawanya ke hospital.

Dalam sebuah video yang dirakamkan oleh pejalan kaki, nenek itu juga dikatakan cuba berpaut dan menahan kereta mainan itu seolah-olah mengelakkan daripada berlakunya kemalangan langgar lari.

Perbuatan warga emas itu kemudiannya menjadi topik hangat perbualan netizen di media sosial China. Salah seorang pengguna media sosial yang tidak dinamakan menyifatkan ia sebagai ‘kemalangan’ yang tidak masuk akal.


Memandu di laluan pejalan kaki tanpa lesen, apa yang kanak-kanak itu telah lakukan?” gurau pengguna terbabit.
Heh! IRONIK kan? Lagi baik orang baca cerita pasal Nenek tu daripada nak cerita pasal deklarasi Si Apek Tua Nyanyuk yang Gila Kuasa nak melaksanakan agenda untuk mempergunakan orang lain untuk kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.