Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs KONFIDEN DAPAT MENGUASAI MALAYSIA!!!

SEMUT HITAM
DAPigs KONFIDEN DAPAT MENGUASAI MALAYSIA!!!
Dulu LIMA. Sekarang dapat SATU pun jadi la!!!
Sama macam apa yang kita pernah tulis sebelum ini. Mungkin dengan cara membiarkan DAPigs menjadi pemerintah Malaysia baru dapat memberi pengajaran kepada orang Melayu.


Jika tidak, sampai kesudah la orang Melayu akan terus beramuk sesama sendiri sebab tak suka orang Melayu mentadbir dengan rencah yang direncanakan oleh sesetengah pihak yang berkepentingan.

Hakikatnya hari ini, kita tengok yang paling kuat menentang pentadbiran Kerajaan adalah dari kalangan orang Melayu. Yang bukan Melayu pulak ambik kesempatan mempergunakan Melayu untuk berkuasa.

Contohnya cukup jelas. Sebelum Pilihan Raya tahun 2008, yang dok mengecam pentadbiran Kerajaan pada ketika itu juga adalah orang Melayu. Akibatnya, Pulau Pinang tergadai kepada DAPigs.

Hasil daripada kejatuhan Kerajaan Barisan Nasional Pulau Pinang ke tangan DAPigs itulah yang membuatkan orang Melayu keluar UMNO dengan alasan kononnya Perdana Menteri tak pandai buat kerja.

Dan jangan pelik kalau langkah kali ini akan membawa musibah yang lebih besar kepada orang Melayu tu sendiri. Mungkin kali ini, bukan 5 Negeri je yang mampu ditawan oleh DAPigs.

Tapi satu Malaysia yang menjadi pertaruhannya. Mungkin selepas kejatuhan Negara kepada tangan DAPigs mampu membuatkan orang Melayu itu berpuas hati dengan segala tindakan yang dilakukannya.

Tidak mustahil sekiranya perkara itu berlaku. Tapi, nak ke kita diperintah orang DAPigs hanya semata - mata kerana kebencian Melayu itu terhadap individu yang memimpin Kerajaan hari ini?

Adakah kita mah menjadi mangsa kepada dendam kesemuat Melayu itu terhadap individu yang didakwa enggan menerima nasihat dan tidak mahu mengikut telunjuk dia yang berkepentingan?

Dan hari ini, DAPigs tu secara terbuka telah mengambil kesempatan dengan mempergunakan kebencian Melayu itu bagi mencapai tujuan mereka untuk menguasai pemerintahan Negara.

Realitinya cukup jelas. Sekiranya Pakatan Haprak tu memerintah, yang akan berkuasa bukannya dari kalangan orang Melayu. Sebaliknya, Melayu itu hanya akan jadi Boneka kepada DAPigs. Mungkin pada ketika itu, baru la Melayu itu Puas Hati!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.