Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GUAN ENG TERIMA PENAMPAR DARI PEJUANG LGBT!!!

SEMUT HITAM
GUAN ENG TERIMA PENAMPAR DARI PEJUANG LGBT!!!
Hehehe!!! Nampak gayanya isu berkaitan dengan skandal pembelian rumah mewah dibawah harga pasaran yang melibatkan Si Guan Eng tu semakin bertambah parah keadaannya.

Jika sebelum ini, Pemuda PAS Pulau Pinang tampil membuat desakan supaya Setiausaha Agung DAPigs tu bercuti dari jawatannya sebagai Ketua Menteri bagi memberi laluan kepada siasatan.

Tapi, ada pulak Macai Pengampu dari kalangan puak - puak parti Kuali pimpinan Si Mat Sabu tu tampil dan mempertikaikan desakan yang dibuat oleh Pemuda PAS Pulau Pinang tu.

Alasan mereka, PAS tidak mempunyai hak untuk membuat desakan tersebut dan menggesa agar semua pihak berhenti mempolitikkan isu berkaitan pembelian rumah mewah milik Si Guan Eng tu.

Selain itu, mereka menyifatkan desakan yang dibuat oleh Pemuda PAS itu hanya disebabkan dendam parti itu terhadap DAPigs yang didakwa telah memutuskan hubungan dalam Pakatan.

Habis, macam mana pulak dengan desakan yang dibuat oleh Si Pejuang golongan LGBT ni? Adakah mereka juga akan memberikan alasan yang sama dan turut menghentam Si Ambiga ni?

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, Si Ambiga tu kata, Guan Eng perlu mengambil tindakan tersebut bagi membolehkan pihak Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) menjalankan siasatan.
Presiden Bersih, Datuk Ambiga Sreenevasan turut tidak melepaskan peluang mendesak Guan Eng agar mengambil cuti dan menyerahkan segala tugasnya kepada Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang.

Menurut Ambiga, Guan Eng perlu mengambil cuti dan berehat buat sementara waktu bagi melancarkan siasatan yang dilakukan pihak SPRM dan juga pihak PDRM.


Tambah Ambiga, siasatan perlu dilakukan segera bagi membuktikan sama ada Guan Eng didapati bersalah atau pendedahan skandal itu merupakan satu niat jahat pihak tertentu, lapor Utaranews.com
Nah! Sekarang dah semakin bertambah ramai pihak yang membuat desakan serta memberi tekanan kepada Si Ketua Menteri Pulau Pinang tu melepaskan jawatan yang disandang pada ketika ini.

Persoalannya, bagaimana respon yang akan diberikan oleh DAPigs dan Pengampu - Pengampu mereka dari kalangan puak - puak parti Kuali pimpinan Si Mat Sabu tu berhubung desakan ini?

Pokok pangkalnya, Si Guan Eng tu sekarang bleh dianggap sudah terjerat dalam jerat yang dipasang oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sebelum ini. Maka terpulang la kepada dia sama ada nak membuktikan bahawa dia benar - benar berani atau setakat pandai bercakap je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.