Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAHFUZ BEAN NAK GUAN ENG CEPAT MASUK PENJARA!!!

SEMUT HITAM
MAHFUZ BEAN NAK GUAN ENG CEPAT MASUK PENJARA!!!
Hahaha!!! Kalau kita tengok dari satu sudut, memang nampak sangat yang Si Mahfuz Bean ni nak Si Guan Eng tu cepat masuk ke dalam penjara. Maka sebab itu dia buat desakan sedemikian.

Hakikatnya, semua orang pun sedar bahawa kes yang berkaitan dengan pembelian rumah mewah Si Guan Eng tu memang sama dengan kes pembelian rumah yang dibuat oleh Dr. Khir Toyo. 

Bahkan Si Guan Eng dan puak - puak DAPigs tu sendiri pun sedar akan perkara tersebut. Jadi, mati - matian la diorang nak mempertahankan Si Guan Eng tu dengan alasan - alasan yang tak masuk akal.

Dan bagi mereka yang berada diluar parti DAPigs, ternyata diorang pulak dah ketandusan idea nak menutup kemaluan yang telah dilakukan oleh Si Guan Eng tu secara terang - terangan.

Maka nak tak nak terpaksa la diorang main wayang dengan membuat desakan supaya Si Guan Eng tu bercuti dengan memberi alasan supaya siasatan oleh pihak SPRM boleh dijalankan.

Begitu juga dengan apa yang telah dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni. Dia pun nampak gayanya dah tak tau macam mana nak membela Si Guan Eng tu dari terus diserang oleh pelbagai pihak.
Jadi sebab itulah dia buat desakan supaya Si Guan Eng tu disiasat secepat mungkin dengan alasan kononnya dia nak tau sama ada Ketua Menteri Pulau Pinang tu bersalah atau pun tidak. Nampak sangat la desakan diorang tu hanya sekadar wayang semata - mata!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.