Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MURSYIDUL AM PAS BAKAL DIANGGAP "PEMAKAN DEDAK"!!!

SEMUT HITAM
MURSYIDUL AM PAS BAKAL DIANGGAP "PEMAKAN DEDAK"!!!
Heh! Tak payah la kita beria - ia sangat nak meroyan pasal isu Deklarasi Rakyat yang diumumkan semalam. Bukannya mendatangkan faedah pun kalau kita cerita panjang - panjang.

Cukup setakat kita tau bahawa mereka yang terlibat dalam deklarasi yang dibuat semalam nak beri kuasa kepada DAPigs. Itu je kesimpulan mudah yang boleh kita buat mengenai deklarasi tu.

Hakikatnya, DAPigs mengambil kesempatan diatas dendam peribadi individu yang tertentu kerana tak dapat nak jadi Perdana Menteri. Ada juga yang kecewa sebab tak dijadikan 'Menteri Mentor'.

Jadi, kelemahan itu yang dipergunakan oleh puak - puak DAPigs demi untuk merealisasikan impian mereka agar dapat memerintah Negara. Dan mungkin itu juga hasrat mereka yang turut hadir semalam.

Tak kira la sama ada pemimpin yang menandatangani deklarasi semalam baru atau dah lama dalam Politik. Realitinya mereka hanya menjadi 'Buah Bidak' DAPigs yang rakus mahu berkuasa.

Tapi apa yang pasti, mereka yang memperlekehkan deklarasi semalam sudah pasti akan dikecam dan musuh utama kepada puak - puak yang menyertai Pakatan Haprak tu semalam.

Nak pulak PAS yang pada ketika ini sering kali menjadi sasaran puak - puak Pakatan Haprak tu. Jadi, jangan pelik la bila PAS dilabel sebagai 'Pemakan Dedak' kerana dilihat seolah - olah menyokong Perdana Menteri dengan menganggap deklarasi tu 'Kerja Pandir'!!!
PETALING JAYA: Datuk Dr Haron Din percaya Deklarasi Rakyat dibentangkan Tun Dr Mahathir Mohamad tiada impak jika tidak dibawa ke Parlimen.Mursyidul Am PAS berkata, deklarasi itu tidak banyak beza dengan gerakan lain menuntut Perdana Menteri melepaskan jawatan yang pernah dilaksanakan.Kesannya tidak banyak berbeza jika kita tiada usaha ke arah melunaskan kepada demokrasi iaitu membawa anggota Parlimen yang boleh bersama bawa undi tidak percaya.
“Ia tidak ubah seperti suara yang kita dengar dalam kempen biasa yang mengajak masyarakat menolak kepemimpinan Najib, sekali gus menolak UMNO dan Barisan Nasional (BN) daripada berkuasa,” ujarnya ketika dihubungi.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.