Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PELIWAT PUN TAK "HINGGIN" GUNA KHIDMAT TIPAH KOYAK!!!

SEMUT HITAM
PELIWAT PUN TAK "HINGGIN" GUNA KHIDMAT TIPAH KOYAK!!!
Aduyai!!! Malunya la kalau jadi Si Tipah Koyak ni. Punya banyak kes yang dia kantoi, akhirnya Si Ketua Penipu tu sendiri pun tak nak guna dah perkhidmatan dia sebagai peguam.

Mungkin Si Ketua Penipu tu pun tau yang dia tak boleh terlalu bergantung harap kepada Si Tipah Koyak ni untuk menjadi wakil dia didalam mahkamah. Maka sebab itu nama dia digugurkan.

Nak tak nak Si Ketua Penipu tu terpaksa mewakilkan diri dia sendiri bagi menghadapi kes saman yang difailkan terhadap Nallakaruppan berhubung isu yang telah dibangkitkan sebelum ini.
KUALA LUMPR: Bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mewakili dirinya dalam saman fitnah RM100 juta terhadap Presiden Malaysia United Indian Party (MUIP) Datuk S Nallakaruppan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Selasa.

Menurut bekas peguam Anwar, Latheefa Koya, pendengaran itu dijadual dilakukan di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Mohd Zaki Abdul Wahab sehingga Jumaat.

"Notis untuk Anwar mewakili dirinya difailkan pada Jumaat," katanya.
Antara alasan yang diberikan terhadap perkara tersebut, Pakwe Si Tipah Koyak tu kata ianya disebabkan akses kepada peguam untuk bertemu dengan Si Ketua Penipu tu telah dihadkan.

Katanya, sejak Ogos 2015, peguam hanya dibenarkan bertemu dengan Si Ketua Penipu tu sekali seminggu dan terhad selama sejam sahaja berbanding dua kali seminggu dengan tempoh masa yang fleksibel yang diberikan sebelum ini.

Logiknya, untuk apa peguam nak berjumpa dengan Si Ketua Penipu tu sampai dua kali seminggu dengan kelonggaran waktu yang fleksibel sedangkan orang lain tak dapat layanan sedemikian?

Tidakkah itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu mendapat layanan yang lebih istimewa jika hendak dibandingkan dengan banduan lain yang turut berada didalam penjara?

Soalnya, kenapa Si Ketua Penipu tu perlu diberi layanan istimewa sedemikian rupa sedangkan dia takde bezanya dengan banduan lain yang telah dijatuhkan hukuman oleh pihak mahkamah? Si Ketua Penipu tu PELIWAT, bukannya Tahanan Politik!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.