Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RUMAH "TERLAJAK MURAH" GUAN ENG MEROYAN SAMPAI KE PAGI!!!

SEMUT HITAM
RUMAH "TERLAJAK MURAH" GUAN ENG MEROYAN SAMPAI KE PAGI!!!
Hahaha!!! Memang dah 'Terlajak' sungguh Si Guan Eng ni nampak gayanya. Satu persatu pembelaan yang dilakukan sejak isu pembelian rumah mewah baru - baru ni hanya memakan diri.

Semua taktik untuk mengelakkan diri dengan menggunakan kaedah 'SPIN' tidak mendatangkan sebarang hasil bagi dirinya. Bahkan menonjolkan lagi ke-BODOH-an dia kepada umum.

Dek kerana mula hilang akal diserang penyakit sawan secara tiba - tiba, Si Guan Eng tu dilihat mula meroyan tak tentu arah dalam laman media sosial, membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Antara lain, Si Guan Eng tu mendakwa kononnya dia adalah Ketua Menteri pertama yang berani berdepan dengan pihak yang membuat tuduhan rasuah secara berdepan, Satu dengan Satu.
Tapi Si Guan Eng tu lupa. Kot selama hari ini dia dok selalu membuat tuduhan dan terhadap orang lain, kenapa dia TAKUT pulak nak berjumpa mereka secara berdepan - depan?

Malah sehingga hari ini, tak pernah pulak nampak Si Guan Eng tu pergi berjumpa dengan Si Ketua Penipu tu bagi menjelaskan mengenai dakwaan meliwat yang telah dibuat pada tahun 1997.

Dan selain itu, Si Guan Eng tu juga turut mendabik dada dengan mendakwa kononnya Ahli Parlimen Tasek Gelugor tu takut nak ulang dakwaan yang sama terhadap dirinya diluar Parlimen.
Nampak sangat yang Si Guan Eng ni dah ketandusan idea. Bukan ke sebelum ni, Ahli Parlimen Tasek Gelugor tu dah buat kenyataan yang sama diluar Parlimen? Kenapa dia tak ambik tindakan?

Apa yang jelas, alasan - alasan yang diberikan oleh Si Guan Eng tu membuktikan bahawa dia tengah berada dalam keadaan TERDESAK untuk menutup kemaluan dia pada ketika ini. Itu pasal la dia meroyan macam orang kena sampuk dalam media sosial sampai ke pagi!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.