Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"POLITIK PELACUR" PKR TAKKAN BERUBAH!!!

SEMUT HITAM
"POLITIK PELACUR" PKR TAKKAN BERUBAH!!!
Katalah apa sahaja. Tapi kalau dah dasar perjuangan asal diorang pun hanya berdasarkan kepada tujuan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri, memang susahlah kalau hendak diubah.

Perkara tu sudah memang cukup jelas. Tidak perlu kita ulas panjang lebar. Hanya mereka yang masih 'JUMUD' dalam Politik sahaja yang tak dapat menerima hakikat sebenar perkara tersebut.

Maka sebab itu diorang sanggup membodohkan diri dengan menjadi 'Pencacai Murahan' demi menagih kasih 'Politik Pelacur' yang sudah menjadi amalan puak PKR selama hari ini.

Adakah mereka sampai hari ini masih lagi tidak sedar, PKR hanya wujud atas ehsan dari orang lain? Malah dasar perjuangan parti itu sejak awal lagi memang tidak relevan dengan rakyat.

Punca utama kewujudan PKR pun hanya sekadar mahu memperjuangkan Keadilan bagi seorang individu yang bernama 'Anwar Ibrahim' yang dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Sejak sekian lama, PKR mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu telah menjadi mangsa penganiayaan dan Kezaliman oleh Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh Tun Mahathir.

Apa yang jelas, PKR hanya merupakan sebuah parti yang sama seperti 'Kerakap Diatas Batu' semata - mata. "Hidup Segan, Mati Pun Tak Sedar Diri". Itulah prinsipal asal kepada perjuangan PKR.

Kesimpulan mudahnya, PKR ni hanya wujud atas sokongan Simpati Murahan dari orang lain. 

Jadi, kenapa puak dari kalangan parti Kuali pimpinan Mat Sabu tu terkejut dengan kesediaan PKR untuk menjalinkan kerjasama Politik diantara mereka dan gabungan blok baru yang dibentuk oleh PAS?

Realitinya, Politik Pelacur seperti PKR ini hanya cenderung ke arah mana mereka boleh dapat sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat. Kalau diharapkan PKR ni bergantung kepada diri mereka sendiri, lama dah diorang ni 'Mati Pucuk'!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.