Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SANGGUP JADI HANTU, DIRASUK DENGAN KEBENCIAN!!!

SEMUT HITAM
SANGGUP JADI HANTU, DIRASUK DENGAN KEBENCIAN!!!
Fuh!!! Punya la taksubnya diorang ni nak menyebarkan dakyah fitnah dan menyemai kebencian secara terbuka terhadap Perdana Menteri sampai sanggup bertukar menjadi 'Hantu'.

Dalam laporan yang disiarkan semalam, ada sebuah Cawangan UMNO di Selangor wujud tanpa pengetahuan kepimpinan diperingkat Bahagian itu sendiri. Kiranya, ada Cawangan 'Hantu' pulak.

Ketua UMNO Bahagian Pandan semalam menafikan kewujudan Umno Cawangan Teratai sambil menambah individu yang mengaku sebagai 'Ketua Cawangan' berkenaan lansung tidak dikenali oleh kepimpinan bahagiannya. 
"Sehingga hari ini, saya tidak ketahui dan AJK bahagian (Pandan) pun tidak ada maklumat. Ditakuti entah daripada mana datang, buat kenyataan seperti itu. "Di dalam Umno Bahagian Pandan tidak ada cawangan Teratai, (tapi) DUN Teratai ada. Cawangan Umno di DUN Teratai semuanya kami kenal. Tapi cawangan Teratai tidak ada," katanya kepada Antarapos.
Kenyataan itu merujuk kepada pendedahan seorang individu yang mendakwa dirinya sebagai Ketua Umno Cawangan Teratai seperti yang telah dilaporkan dalam sebuah portal media hari ini. 

Dalam laporan portal berkenaan, individu itu mendakwa kononnya pemimpin akar umbi UMNO di Selangor telah "DIPAKSA" menandatangani deklarasi menyokong YAB Perdana Menteri.

Individu itu juga turut mendakwa bahawa "Cawangannya" baru saja menerima surat berkaitan dengan satu deklarasi yang telah disediakan oleh Badan Perhubungan UMNO Selangor.

Heh! Nampak gayanya makin sakit otak diorang ni nak menyebarkan dakyah fitnah dan menyemai kebencian dikalangan masyarakat sampai tahap sanggup MENIPU secara terang - terangan.

Apa yang lebih memalukan, tindakan yang dilakukan itu membuktikan bahawa mereka yang terlibat sudah berasimilasi dengan perangai Haramjadah puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak dikalangan DAPigs yang kerjanya memang suka MENIPU rakyat!!!

PS: Mungkin orang yang mendakwa diri dia sebagai "Ketua Cawangan" tu kemaruk nak jadi Ketua Cawangan gamaknya. Tapi bila bertanding diperingkat cawangan, KALAH. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.