Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WOW! PERTIKAI DEKLARASI DAPigs KENA "SOUND"!!!

SEMUT HITAM
WOW! PERTIKAI DEKLARASI DAPigs KENA "SOUND"!!!
Wah!!! Kesian betul tengok Barua DAPigs ni. Baru dia bukak mulut sikit nak memperjuangkan hak kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu pun dia boleh kena "Sound"?

Yang 'sound' dia pulak bukannya orang lain. Tapi dari golongan Pentaksub dan Pengampu Bontot puak - puak DAPigs yang terdiri dari kalangan parti "Kuali" pimpinan Si Mat Sabu tu.

Katanya, hanya semata - mata dek kerana dia cuba mendesak agar isu kandungan deklarasi itu diubah, maka dia telah diberikan amaran 'Kata Dua' oleh pemimpin parti "Kuali" Si Mat Sabu tu.
"Tadi (kelmarin) saya terima SMS dari ahli pimpinan PAN, dia tidak tekan saya tapi nasihat saya supaya hati-hati agar tidak dikenakan tindakan displin," katanya di hadapan lebih 200 hadirin yang menhadiri majlis itu.
Dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Barua DAPigs tu mendesak agar isu berhubung pembebasan Si Ketua Penipu tu dari penjara juga turut dimasukkan sebagai salah satu syarat.

Malah, Ketua Pembangkang yang juga merupakan Presiden PKR sebelum ini juga telah membuat ketetapan bahawa Pakatan Haprak tu tetap menjadikan isu itu sebagai agenda utama mereka.

Selain itu, Si Barua DAPigs tu juga turut menyatakan bahawa rata - rata penyokong Pakatan Haprak tu mahu mereka yang mengetuai deklarasi tersebut dan bukannya Mantan Perdana Menteri.
"Bila rakyat yang menyokong PH, tidak puas hati dengan apa yang berlaku, pemimpin seharusnya memberi perhatian, betul tak?," soalnya lagi.
Hanya dek kerana dia cuba menyampaikan hasrat itulah yang membuatkan dia diberikan 'amaran' dari kepimpinan parti sendiri dan diugut untuk dihadapkan ke 'Lembaga Disiplin' parti.

Nampak sangat la yang 'Kebebasan Bersuara' dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu pun takde 'Sebebas' seperti yang dinyatakan sebelum ini. Bahkan, siapa yang bersuara pasti akan dikenakan tindakan. Walaupun dia cuba menyampaikan hasrat hati dia sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.