Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KERAT JE 'BUAH LANCAU' TONY PUAKA NI!!!

SEMUT HITAM
KERAT JE 'BUAH LANCAU' TONY PUAKA NI!!!
Dek kerana malu dengan sahutan terhadap cabaran yang dibuat oleh Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB baru - baru ni membuatkan Si Tony Puaka tu menggelupor mencari alasan untuk mengelakkan diri.

Jika semalam, kita paparkan komen yang disiarkan melalui laman portal MyNewsHub yang menjelaskan alasan Si Tony Puaka tu hanya sekadar taktik untuk menutup kemaluan dia sendiri.

Kali ini, Si Tony Puaka tu tampil dengan alasan lain hanya semata - mata untuk mengelakkan diri dari bertembung dengan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu secara terbuka.

Bahkan, alasan yang diberikan oleh Si Tony Puaka tu juga turut seolah - olah Ahli Parlimen DAPigs tu dah terperangkap dengan jerat yang dia pasang sendiri dan cuba mencari jalan keluar.

Maka terpaksa la Si Tony Puaka tu menggunakan taktik putar belit yang biasa digunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dan menunding jari hanya untuk melepaskan diri sendiri.

Hari ini, Si Tony Puaka tu memberikan alasan, bukan dia yang sepatutnya meletakkan jawatan. Sebaliknya, YAB Perdana Menteri yang perlu berundur kerana konflik kepentingan.
"Dalam keadaan itu, pasti ada konflik kepentingan yang besar apabila Najib mempunyai pengaruh secara langsung ke atas proses siasatannya," kata Pua dalam kenyataan hari ini.
Dari satu sudut, alasan yang diberikan oleh Si Tony Puaka tu tak relevan lansung. YAB Perdana Menteri bukannya Ahli Jawatankuasa PAC yang membuat siasatan terhadap 1MDB.

Nampak sangat yang Si Tony Puaka tu bukan sahaja 'Goyang Buah Lancau' dia. Tapi 'Buah Lancau' dia pun dah takde. Maka sebab itulah Si Tony Puaka tu terpaksa mencipta alasan sedemikian.

Dah dasar puak - puak Pakatan Haprak ni semuanya memang PENGECUT dan Takde Buah Kerandut. Bila nak mencabar orang bukan main lagi. Boleh gugur bumbung dewan dibuatnya.

Tapi bila orang sahut cabaran yang diorang buat, baru la diorang menggelupor tak tentu arah dan meroyan macam orang hilang akal. Kalau dah TAKUT tu, mengaku je. Tak payah la nak kaitkan dengan orang lain pulak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.