Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIAPA KATA TUN MAHATHIR DITAHAN POLIS???

SEMUT HITAM
SIAPA KATA TUN MAHATHIR DITAHAN POLIS???
Nampak gayanya, hasrat puak - puak Haramjadah yang nak melaga - lagakan kepimpinan Negara tu masih tak kesampaian lagi sehingga hari ini. Sampai tahap sanggup diorang buat cerita bukan - bukan.

Nak sangat gayanya diorang ni tengok orang UMNO terus bertelagah sesama sendiri, membuat tuduhan dan menunding jari menyalahkan orang itu dan ini demi kepentingan mereka sendiri.

Daripada laporan yang disiarkan sebelum ini, Polis mengesahkan masih belum memanggil Tun Dr Mahathir Mohamad. Ketua Polis Negara, menjelaskan pihaknya menunggu masa untuk melakukan proses itu.
“Saya tidak pernah kata kami sedang atur untuk menemubual beliau, saya kata kami belum ada masa untuk menemui beliau.“Jangan fikir kami belum memanggil Tun Mahathir untuk merakamkan keterangannya atau menemubualnya, kami tidak menjalankan siasatan terhadap beliau.“Siasatan masih diteruskan. Jika ada keperluan untuk memanggil beliau, kami akan lakukan,” katanya yang dipetik daripada Mstar Online.
Khalid sekali lagi menjelaskan, Dr Mahathir tidak disiasat berhubung kehadirannya pada perhimpunan Bersih 4 pada 29 dan 30 Ogos, tetapi berkaitan kenyataannya terhadap pemimpin UMNO ketika berucap pada program itu.

Ia dibuat susulan laporan polis yang dibuat terhadap beliau berikutan kenyataannya. Menurut Khalid, Dr Mahathir disiasat mengikut Seksyen 500 Kanun Keseksaan kerana jenayah fitnah.

Tapi dilaman media sosial sebelum ini, kecoh dok cerita kata pihak Polis dah tahan Tun Mahathir untuk dijalankan siasatan berhubung kehadiran beliau ke perhimpunan BERSHIT tu.

Entah apa faedah yang diorang cari dari menyebarkan berita - berita macam tu pun tak tau la. Apa manfaat yang diorang dapat, itu diorang sendiri je yang tau. Tinggal lagi, sanggup ke kita nak jadi sebahagian dari mereka yang berperangai Haramjadan tu? Korang fikir la sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.