Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKEDU BILA "DITEGUR" PUAKA!!!

SEMUT HITAM
TERKEDU BILA "DITEGUR" PUAKA!!!
Seolah - olah macam puak - puak Pengkhianat tu tiba - tiba hilang kemaluan dan kecut buah kerandut apabila ditegur kerana bersikap kebudak - budakkan oleh Si Zuraidah Mak Lampir ni.

Semuanya hanya semata - mata kerana puak - puak Pengkhianat tu kata , diorang bersedia untuk bertanding tiga penjuru jika terpaksa menentang PAS dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Mengulas mengenai perkara tersebut, Si Mak Lampir tu kata, sepatutnya parti - parti politik dokalangan Pakatan Haprak tu perlu meletakkan agenda mensejahterakan rakyat sebagai keutamaan.

Malah Si Mak Lampir tu juga turut menegaskan bahawa langkah bersatu dan bertegas untuk merampas kepimpinan di Putrajaya adalah perlu menjadi matlamat yang mesti dicapai.
“Adalah penting untuk menjaga batas dalam berkomunikasi dengan mempunyai sifat terbuka melalui perbincangan aktif dan kerap bagi merealisasikan misi perjuangan satu lawan satu.“Jika sayangkan negara ini, haruslah meletakkannya sebagai agenda utama mengatasi agenda peribadi atau parti. Mencabar satu sama lain untuk pertandingan tiga penjuru adalah terlalu kebudak-budakan dalam suasana politik kita yang kini sudah semakin rapuh,” katanya dalam kenyataan pada Selasa.
Baru-baru ini, Mat Sabu selaku Presiden Pengkhianat tu yang dilaporkan sebuah laman portal berkata, Amanah bersedia untuk bertanding tiga penjuru menentang PAS jika terpaksa.

Bagaimanapun, Mat Sabu berkata, partinya akan memberikan peluang kepada PAS untuk berunding bagi memastikan pembangkang hanya akan bertanding satu lawan satu dalam PRU14.

Ketua Amanah Kulai pula berkata, parti itu mempunyai peluang yang lebih cerah berbanding PAS di Johor jika berlaku pertembungan sedemikian ekoran demografi penduduk di negeri itu.

PKR setakat hari ini masih lagi memberikan peluang kepada PAS untuk menjadi salah satu anggota Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan secara tergesa - gesa oleh Presidennya sebelum ini.

Namun, pendirian parti itu dibantah oleh DAPigs dengan menyifatkan bahawa PAS tidak boleh dipercayai kerana sering mengkhianati kepentingan bersama dalam Pakatan sebelum ini.

Bahkan, PAS juga tetap kekal dengan pendirian mereka untuk tidak menjalinkan kerjasama dengan DAPigs kerana serik dipermainkan oleh puak - puak DAPigs yang didakwa tidak menghormati pendirian parti tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.