Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAH DAPAT APA YANG DIIDAM, TONY PUAKA TERUS DIAM!!!

SEMUT HITAM
DAH DAPAT APA YANG DIIDAM, TONY PUAKA TERUS DIAM!!!
Hah! Kan betul. Kalau kita tengok dari satu sudut, memang Si Tony Puaka tu hanya sekadar nak melobi diri dia sebagai Pengerusi DAPigs Selangor je. Bukannya dia nak debat sangat pun.

Hakikatnya, cabaran debat yang dikemukakan oleh Si Tony Puaka tu sebelum ini hanya boleh dianggap sebagai helah untuk dia merebut jawatan sebagai Pengerusi DAPigs Selangor tu je.

Walaupun keputusan yang diperolehi tidak menyebelahi Si Tony Puaka tu, tapi perkara itu tidak diendahkan lansung oleh Ahli Parlimen DAPigs tu. Dengan muka tak malu dia terima jawatan tersebut.

Sebelum ini, kita dah paparkan hujah blogger PKR yang turut mempertikaikan perlantikan Si Tony Puaka tu apabila dia hanya sekadar mendapat kedudukan kelapan dari 15 orang calon.


Sekali gus itu membuktikan bahawa Si Tony Puaka tu bukan pilihan dikalangan perwakilan. Tapi, dek kerana dia nak jugak jawatan tu, maka suara diperingkat akar umbi pun tidak dipedulikan.

Dan sekarang, cabaran yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu untuk berdebat dengan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB juga seakan - akan senyap begitu sahaja. Hanya alasan sahaja yang tinggal.

Terbaru, Si Tony Puaka tu bagi alasan KONONnya berdebat ni bukan budaya yang menjadi amalan dikalangan puak - puak DAPigs tu. Maka dia tolak desakan untuk berdebat dengan Arul Kanda.

Sebaliknya, Si Tony Puaka tu kata dia hanya menjemput Arul Kanda selaku CEO 1MDB untuk sesi Temu Bual dan bukannya berdebat secara terbuka seperti yang dikhabarkan sebelum ini.

Nampak sangat yang Si Tony Puaka tu dah mula TAKUT dengan Bayang - bayang dia sendiri. Sebelum ini, dia jugak yang lantang mencabar orang ajak berdebat dengan dia secara terbuka.

Bila cabaran dia disahut, mula la dia kecut buah kerandut. Dasar Pengecut memang macam tu la. Elok Kerat je dia punya buah kerandut tu, bagi anjing makan. Setakat buat cabaran untuk melobi diri dia merebut jawatan, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.