Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DOKTOR MALAYSIA PULAK DIDAKWA 'KAYU'!!!

SEMUT HITAM
DOKTOR MALAYSIA PULAK DIDAKWA 'KAYU'!!!
Selepas GAGAL dalam usaha untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu melalui desakan yang dibuat kepada pihak PBB, keluarga Si Ketua Penipu tu mula buat cerita lain pulak untuk raih simpati.

Jika sebelum ini, kempen "Air Mata Buaya" yang dijaja oleh keluarga Si Ketua Penipu tu tidak mendapat perhatian dikalangan rakyat. Bahkan penyokong mereka pun dah muak dengannya.

Kali ini, keluarga Si Ketua Penipu tu mula mempertikaikan mengenai perkhidmatan kesihatan yang telah diberikan kepada Peliwat tu mengenai penyakit yang sedang ditanggungnya.

Keluarga Si Ketua Penipu tu dengan rasa tidak bersalahnya mengeluarkan satu kenyataan bahawa mereka tidak percaya dengan penjagaan kesihatan yang diberikan kepada Si Peliwat tu dipenjara.

Oleh kerana merrka tidak yakin dengan kebolehan doktor yang disediakan olehnya pihak penjara, maka mereka dengan sukacitanya mahu Si Ketua Penipu tu menjalani pembedahan di luar negara.
"Kami tidak percaya sistem itu kerana sistem itu boleh menafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim mendapat rawatan asas seperti fisioterapi," kata peguam Anwar, R Sivarasa.
Walaupun pada hakikatnya, Si Ketua Penipu tu dapat rawatan yang jauh lebih istimewa berbanding dengan banduan lain di penjara, keluarga Si Ketua Penipu tu tetap juga tak puas hati.

Keluarga Si Ketua Penipu tu saja je mencari alasan nak bawa dia menjalani rawatan diluar Negara dengan mendakwa bahawa dia akan diberi ubat pelali dan dibius sebelum pembedahan.
"Maka itu sebabnya kami kata ia memerlukan pembedahan besar perlu dilakukan, kemudian kami menuntut ia dijalankan di luar negara," katanya lagi seperti yang dilaporkan UtaraNews.
Memang la nak buat pembedahan kena bius, tak kan nak biar sedar masa pembedahan. Gila kot depa ni nak bagi bapak depa mati sakit ka apa haha! Operation tak bius hahaa tak cerdik betul.

Seeloknya, doktor atau pun pihak penjara tu jangan peduli sangat dengan desakan yang dibuat oleh keluarga Si Ketua Penipu tu. Setakat buat mengabihkan masa, apa gunanya. Kot kalau dah nak mati tu, doktor mana pun takkan mampu nak selamatkan dia!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.