Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[USAHA SINGKIRKAN KP BTN, RAJA ARIF] Ratu niaga JAWAB Kepada FITNAH Rafi Awang Kecik

CELAH GELEGAR
[USAHA SINGKIRKAN KP BTN, RAJA ARIF] Ratu niaga JAWAB Kepada FITNAH Rafi Awang Kecik

Raja Arif adalah Ketua Pengarah BTN yang telah difitnah Rafi Awang Kecik semenjak Dana Jelajah Media Sosial dihentikan kerana bergaduh sesama mereka kerana tamak antara team media sosial lain. Untuk mengelak perpecahan ketika itu, Raja Arif telah menghentikan dana untuk pogram tersebut. Rafi & lain-lain sempat buat di PWTC, Ipoh, Kelantan, Perak, Sabah saja, lepas tu diberhentikan saja. Kalau sesiapa orang lama dalam media sosial ni tahulah cerita mereka gaduh pasal rebut duit program tu.

Semenjak kejadian, Raja Arif diserang hebat oleh mereka-mereka ni. Beliau di kaitkan sebagai agen Anwar, pengkhianat dan sebagainya. 


Soalan pada anda semua: Masa dapat dana buat Jelajah Media Sosial tu, Raja Arif tak ada pulak dikaitkan sebagai agen Anwar kan? Jadi pada menteri, pemimpin, lapis pertengahan dan akar umbi. BERHENTILAH PERCAYA FITNAH RAFI & THE GANG NI. Dah tiba masanya anda semua pakai otak dan akal untuk menilai hal sebenar kenapa jadi macam ni. Bukan jadi pemalas percaya semua cerita orang, buang perangai buruk pemalas tu sikit. Buat sikit research, kalau nak cite pasal bekas PKR, Lokman Adam, Ezam Nor dan gila ramai lagi pun sama je. Lagi best ada blogger BN tu ex PKR, tak dapat cari makan sana lari masuk BN. Lepas tu tak dapat duit dia serang, lepas tu minta kalau tak nak serang bagi duit. Itu tak nak kata pengkhianat ke? Kenapa double standard?

Masalah: Rafi Rentung ni keje dia tak lain menfitnah je. Termasuk Ratu Naga juga dikaitkan dengan Raja Arif, sampai susah-susah si bodoh Rafi Rentung ni buat Whatapp palsu yang kantoi banyak konon dari Ratu Naga lah Whatapp tu, padahal penipu. Rafi mana berani kata tu adalah Whatapp Ratu Naga. Sebab dia tahu dia akan kena saman sebab dia tahu dia sedang menipu. RATU NAGA CABAR RAFI AWANG KECHIK SUPAYA MENGAKU DI WALL NYA BAHAWA PRINTSCREEN FAKE WHATAPP TU ADALAH BENAR MILIK RATU NAGA KEPADA RAJA ARIF. Kalau anak jantan buat lah. Ada bren tak?

Kesimpulan: Raja Arif dah digugurkan sebagai KP BTN. Jadi semenjak itu Ratu Naga baru tampil ke depan untuk jelaskan perkara sebenar. Sebab kalau nafi awal-awal, modus operandi blogger cari makan dengan pow orang-orang ni akan kuatkan lagi tuduhan konon Ratu Naga dibayar Raja Arif. Kini Raja Arif dah tak akan ada di BTN dan Azalina dah diumumkan pengganti beliau.

Kenapa Rafi & the gang masih fitnah Raja Arif lagi? Dah aniaya sampai kena gugurkan pun tak puas hati lagi ke? Paling sedih sekali waktu Raja Arif tunaikan Haji di tanah suci dan ketika itu Rafi & the gang menfitnah beliau konon Raja Arif ni pro Tun M. Kalau macam tu kenapa tak kata Rahman Dahlan pun pro Tun M sebab tweetnya mengangkat Tun M tinggi ke langit semasa President Indonesia datang Malaysia makan malam bersama mereka dan tinggalkan kerusi berdiri sambut terus ke arah Tun M sambil mengaku bahawa Tun M adalah idolanya. Kenapa tak tuduh pulak pro Tun M?

Jadi adakah bangsa kita mudah makan fitnah? Faham tak kenapa ramai menolak Najib termasuk Ratu Naga? Sebab kelemahan Najib mudah percaya cerita orang tanpa siasat dan lemah dalam menilai hal sebenar dan perkara sepatutnya dibuat tidak dibuat. Sebab itulah BN lemah hingga kini bila beri jawatan penuh PMO, dan agensi lain dengan blogger tin kosong yang asal usulnya driver taxi, driver orang, kaki kikis duit orang, kaki penipu, ahli mesyuarat tingkap. Adakah ini kerajaan yang kami nak sokong? Golongan rendah ni diletak sebagai rujukan Perdana Menteri?

Maaflah, jangan pernah marah bila Tun M pernah berkata, hanya yang bodoh saja tinggal dalam UMNO. Sebab yang education tinggi dan bijak semua dah menolak BN. Adakah Najib Razak nak lihat orang-orang bijak pandai dan berpengaruh besar tinggalkan Barisan Nasional termasuk Ratu Naga? Kalau nak, cubalah lagi jadi bodoh percayakan perkara salah sebagai panduan.

Kita lihat siapa yang rugi nanti. Kami beri pilihan. Hentikan fitnah melampau ini atau BN akan kalah sebab anda pertahankan fitnah sebagai pelindung anda semua.

Sekian terima kasih

P/S: Selepas sekian lama Ratu Naga tunggu saja masa Raja Arif dan beberapa orang untuk digugurkan, kini Ratu Naga dapat meluahkan hal sebenar tanpa dapat di spin dengan nama-nama terkait yang difitnah oleh blogger cum penasihat PM dan staff PM, sebab mereka telah digugurkan. SO KO TAK LEH NAK KAITKAN LAGI RATU NAGA DENGAN MEREKA RAJA ARIF LAGI YA KEH KEH KEH. Jadi ini masa yang sesuai kita buka mata semua pihak. BERHENTI JADI DUNGGU PERCAYA CAKAP ORANG. Apa bangang sangat ke tak ada akal nak fikir? Dari pada menteri sampai lah jawatan bawahan, bodoh tak leh diajar. Malas nak cari kebenaran. Tiada berpendirian. Lani tanggunglah dosa fitnah selagi korang tak minta maaf selagi tu lah jauhnya korg nak ke syurga. Doa orang teraniaya makbul k!



Sumber: Ratu Naga - Kelab LLLM Malaysia


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.