Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

(VIDEO) RAFIZI PULAK "START" MEROYAN!!!

SEMUT HITAM
(VIDEO) RAFIZI PULAK "START" MEROYAN!!!
Hahaha!!! Apa la malang nasib Si Ahli Parlimen Pondan ni ek. Ada peluang nak menaikkan reputasi dia selepas GAGAL dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang, dah orang pulak tak nak terima.

Itulah masalahnya bila jadi manusia jenis 'hidung tak mancung, pipi je yang tersorong - sorong' ni. Bila orang tak sudi, mula la dia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Hakikatnya, Si Rafizi tu ingat nak menggunakan peluang berdebat dengan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu sebagai platform untuk mengembalikan reputasi dia dikalangan pemimpin PKR.

Sebelum ini, wujud rasa kurang puas hati dikalangan pimpinan PKR terhadap Si Rafizi tu selaku Setiausaha Agung sehingga menyebabkan dia terpaksa menjadi 'Beruk Sumbang' dalam parti tu.

Perkara itu dilaporkan berlaku apabila dikalangan pemimpin PKR tu memfailkan petisyen bantahan terhadap keputusan tergesa - gesa yang dilakukan oleh Presiden parti berhubung Pakatan Haprak tu.

Katanya, pemimpin - pemimpin yang tak sebulu dengan Si Rafizi tu cuba menggulingkan dia melalui satu gerakan subversif yang direncanakan secara sulit. Tapi usaha mereka GAGAL.

Hanya kerana Si Rafizi tu mendapat imuniti dari Si Wan Azizah membuatkan dia terselamat untuk seketika walaupun reputasi dia dikalangan pemimpin PKR serta ahli diperingkat akar umbi merundum.

Maka tak heran la kenapa Si Rafizi tu meracau - racau macam orang sawan kena sampuk dek Setan bila Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu enggan berdebat dengan dia secara terbuka. 

Mula la Si Rafizi tu mencari alasan untuk memburuk - burukkan CEO 1MDB tu dan membuat dakwaan yang bukan - bukan. Semuanya sebab dia hilang peluang nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya dia nak jaga kepentingan rakyat sangat pun!!!

(function(d, s, id) {  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];  if (d.getElementById(id)) return;  js = d.createElement(s); js.id = id;  js.src = "//connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3";  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
Video yang membuktikan pemimpin dikalangan DAPigs dah PUPUS. Takde dikalangan mereka yang ada TELUR nak berdebat....
Posted by Semut Hitam on Thursday, 5 November 2015

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.