Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AKHIRNYA, DAPigs BOGELKAN DIRI SENDIRI!!!

SEMUT HITAM
AKHIRNYA, DAPigs BOGELKAN DIRI SENDIRI!!!
Heh! Walaupun selama hari ini, puak - puak DAPigs tu cuba menyembunyikan diri dari sifat sebenar mereka yang menyokong Israel, kali ini mereka jelas terperangkap dalam jerat sendiri.

Tapi, kenapa DAPigs pulak yang tiba - tiba didakwa menyokong puak Israel sedangkan selama hari ini hanya puak - puak PKR tu sahaja yang dikaitkan dengan Rejim Zionist Yahudi tu?

Sebab DAPigs ada hubungan baik dengan Rejim PAP di Singapura. Kalau siapa yang tak tau sejarah Singapura dan bagaimana mendiang Lee Kuan Yew bukak Rejim tu, sila semak buku sejarah.

Secara ringkasnya, Rejim pimpinan Lee Kuan Yew telah mendapatkan bantuan dari Rejim Israel untuk membina Negara Singapura selepas mereka berpisah dari Persekutuan Tanah Melayu.

Dan sejak itu, hubungan baik dan diplomasi diantara kedua - dua buah Negara terjalin dengan erat. Maka tak heran la kenapa tiba - tiba DAPigs boleh bersuara bagi pihak Rejim Israel.

Tindakan Ketua Biro Pembangunan Ekonomi DAPigs Perak mengecam Kerajaan menafikan visa dua atlet dari Israel sebelum ini telah mencerminkan sikap sebenar parti itu dalam isu Palestin.

Ketua Penerangan Pemuda PAS Pusat menyifatkan, kenyataan dari wakil DAPigs itu jelas memberikan gambaran terhadap sikap sebenar puak - puak DAPigs yang kini dilihat pro-Israel.
“Perlulah diingatkan tindakan ini bukanlah bermaksud mencampur-adukkan politik ke dalam sukan namun ia hanyalah adalah pelaksanaan polisi terhadap hubungan diplomatik Malaysia-Israel yang telah diputuskan sekian lama.
“Boikot terhadap Israel sewajibnya berjalan bukan dalam isu sebegini sahaja namun dalam semua lapangan sebagai satu tekanan terhadap mereka yang terus menerus melakukan keganasan di bumi Palestin,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Sehubungan itu, kenyataan itu merupakan satu isyarat jelas bagi umat Islam di negara ini untuk bangkit secara besar-besaran menolak sepenuhnya parti ini dalam Pilihan Raya akan datang.

Biarpun sebelum ini, konco - konco DAPigs yang terdiri dari kalangan Pentaksub dan Pengampu parti itu cuba nak bersuara, tapi 'Wayang Sondol' mereka kantoi jugak akhirnya. Lain kali, kalau nak 'Sondol' pun, tengok tempat la jugak. Jangan main 'Sondol' je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.