Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"BIRAH" RUPANYA AHLI PARLIMEN DAPigs NI!!!

SEMUT HITAM
"BIRAH" RUPANYA AHLI PARLIMEN DAPigs NI!!!
Ini lagi satu contoh jenis manusia yang BODOH nak mampos. Dah la tak reti nak bercakap bahasa Malaysia, lepas tu ada hati pulak nak buat kesimpulan main ikut Kepala Lutut dia sendiri.

Mungkin Si Ahli Parlimen DAPigs sekor ni memang 'Ghairah' tak tentu arah. Dia memang suka tengok pramugari yang pakai pakaian seksi. Mungkin itu je caranya dia boleh sampai klimaks.

Dasar pemikiran orang yang tak akil baligh memang macam tu. Jenis lelaki yang tak bersunat memang mudah sampai klimaks dengan cara melihat orang pompuan pakai seksi tak menentu.

Jadi, tak heran la kenapa Si Ahli Parlimen DAPigs ni meroyan bila ada perwakilan UMNO mendesak agar pihak pengurusan MAS mengubah cara pemakaian dikalangan pramugarinya.

Tapi malangnya, dek kerana keghairahan yang ditonjolkan oleh Si Ahli Parlimen DAPigs tu membuatkan dia terjerat dalam kontroversi bodoh hasil mainan 'Politik Longkang' yang dipamerkan.

Disebabkan itu juga, ada NGO yang buat laporan polis terhadap Si Ahli Parlimen DAPigs yang didakwa memuat naik gambar menghina pakaian wanita Islam berniqab dalam laman Facebooknya.

Presiden NGO itu kata, gambar yang dimuat naik pada 13 Disember lepas turut disertakan dengan lukisan kartun seolah-olah mempermainkan wanita berpakaian mengikut syariat Islam itu.

Katanya perbuatan itu jelas memperlihatkan provokasi melampau terhadap wanita Muslim yang bertudung selain cuba menggambarkan golongan itu terlibat dengan aktiviti keganasan.
"Perbuatan dia (Nga Kor Ming) boleh mencetuskan persengketaan antara agama. Adakah dia mahu kami membalas balik perbuatannya?", katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Kinabalu di sini, hari ini.
Apa yang jelas, tindakan Si Ahli Parlimen DAPigs tu juga secara tak lansung turut memperlekehkan cara berpakaian salah seorang lagi Ahli DAPigs. Kiranya, Ahli DAPigs yang pakai Niqab sebelum ini hanya sekadar bahan lawak puak - puak DAPigs tu je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.