Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS KECEWA WAN AZIZAH IKUT TELUNJUK DAPigs!!!

SEMUT HITAM
PAS KECEWA WAN AZIZAH IKUT TELUNJUK DAPigs!!!
Heh! Degil bebenor puak - puak PAS ni ek. Masih lagi diorang nak anggap puak - puak PKR tu sebagai 'Rakan Tahaluf' mereka sedangkan dah banyak kali PAS dikhianati secara terang - terangan.

Pesuruhjaya PAS Terengganu Ustaz Saiful Bahari Mamat bertanya apa perasaan PKR jika PAS negeri membuat pengumuman bahawa parti keadilan itu tidak mempunyai pengaruh di Negeri Terengganu.

Pertanyaan itu dilontarkan sebagai membidas kenyataan sidang media yang dibuat oleh Presiden PKR semalam yang mendakwa PAS tidak mempunyai sebarang pengaruh di Sarawak.
“Kalau PAS Terengganu umum juga seperti ini, apa perasaan rakan tahaluf (PKR)?,” soal Ustaz Saiful dalam Facebooknya hari ini.
“Saya kira di Sarawak, PAS kurang presence (pengaruh). Presence (pengaruh) PAS di Sabah dan Sarawak tidak sama sebagaimana di Semenanjung,” katanya.
Kenyataan media yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu semalam dilihat sebagai respon kepada pengumuman PAS yang sebelum ini menegaskan bahawa mereka akan bertanding di 11 kerusi DUN Sarawak.

Apa yang jelas, kenyataan media yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu dilihat sebagai mengikut telunjuk puak - puak DAPigs yang enggan menjalinkan sebarang kerjasama dengan PAS sebelum ini.

DAPigs dalam satu sudut yang berlainan ingin memberikan ruang dan peluang yang luas kepada Pengampu dan Pentaksub mereka dari kalangan puak - puak Pengkhianat tu untuk bertanding.

Maka sebab itulah DAPigs dilihat menjadi dalang disebalik kenyataan media yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu semalam. Dalam erti kata lain, Si Wan Azizah tu hanya jadi 'Boneka' je kepada puak - puak DAPigs tu bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.