Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

(BELUM SIGN, DAH DAPAT PROMOSI FREE) Annuar minta penaja ikut prosedur, bukan bincang dalam media

CELAH GELEGAR
(BELUM SIGN, DAH DAPAT PROMOSI FREE) Annuar minta penaja ikut prosedur, bukan bincang dalam media

KUALA LUMPUR: Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa meminta mana-mana pihak yang mahu menaja pasukan The Red Warriors (TRW) supaya mematuhi prosedur dan membuat rundingan secara rasmi dengan pengurusan pasukan. 

Annuar yang kini berada di Makkah untuk mengerjakan umrah berkata, perkara berkenaan perlu dihormati dan tidak membincangkannya dalam media sebelum ada rundingan sebenar. 


"Saya harap mana mana penaja yang nak taja TRW tidak membincangkannya dalam media sebelum ada rundingan sebenar. 

"Ini untuk mengelak silap faham dan mengganggu rundingan dengan penaja lain," katanya menerusi laman sosial Facebook miliknya, hari ini. 

Hari ini, Ketua Pegawai Eksekutif Vida Beauty Sdn Bhd, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman atau Vida menetapkan dua syarat kepada KAFA sebelum bersedia menaja badan induk itu untuk menghadapi saingan Liga M musim ini. 

Dua syarat itu ialah warna Stadium Sultan Muhammad IV ditukar kepada merah jambu dan nama baharu skuad Kelantan seharusnya didahului dengan Pamoga Qu Puteh The Red Warriors. 

Dr Hasmiza yang lebih dikenali sebagai Qu Puteh berkata syarat yang dituntut itu bukan saja dapat mengubah wajah pasukan Kelantan, malah yang lebih penting pasukan itu memperoleh suntikan dana untuk mengubah semula kredibilitinya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.