Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BILA DAPigs MENYALAK, PKR TERUS TERKENCING!!!

SEMUT HITAM
BILA DAPigs MENYALAK, PKR TERUS TERKENCING!!!
Hahaha!!! Alasan bertaraf Longkang mana yang dipilih oleh wakil PKR ni untuk memberi jawapan kepada rakyat? Dia ingat, rakyat Malaysia ni BODOH sangat ke macam Macai Pakatan Haprak tu?

Realitinya, semua orang pun tau kemelut disebalik perlantikan sebagai Ahli Majlis Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) ni. Ramai yang tau apa yang berlaku. Tapi, mana nak PKR dedahkannya.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, wakil PKR Selangor ni kata, ke-GAGAL-an dua orang Ahli DAPigs dipilih menjadi Ahli Majlis adalah kerana berlakunya 'Kesilapan Teknikal'.

Jawapan yang diberikan itu seolah - olah menafikan dakwaan sesetengah pihak yang menganggap Rejim Pakatan Selangor pimpinan PKR membalas dendam terhadap dua orang Ahli DAPigs tu.

Ianya memandangkan dua orang Ahli DAPigs tu sebelum ini juga merupakan Ahli PKR. Namun mereka meninggalkan parti tersebut kerana tidak diberikan sebarang kedudukan dalam kepimpinan.

Maka tampil la wakil dari PKR ni menafikan dakwaan yang dilemparkan sesetengah pihak. Sebaliknya, wakil PKR ni kata, perkara itu berlaku kerana wujud 'Kesilapan Teknikal'. Bukan sebab faktor lain.
"Ianya bukan sebab penolakan ianya lebih kepada masalah teknikal yang libatkan beberapa perkara yang kita tak boleh umumkan.
"Namun saya yakin dalam minggu depan kita boleh selesaikan secara berperingkat dan rasanya kalau berlaku beberapa perubahan ia tidak melibatkan jumlah ahli majlis yang banyak, hanya sedikit saja," katanya.
Soalnya, siapa yang buat pemilihan tu kalau bukan mereka sendiri? Jika wujud "Kesilapan Teknikal" maka itu membuktikan bahawa mereka sendiri yang meng-GAGAL-kannya? Maka siapa yang patut dipersalahkan?

Jika dilihat dari satu sudut, adalah amat mustahil bagi pihak yang membuat pemilihan bagi jawatan Ahli Majlis PBT tu boleh tak kenal dengan nama dua orang Ahli DAPigs tu. Diorang bukan calang - calang orang.

Tapi mungkin dek kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi PKR, maka sebab itu nama dua orang Ahli DAPigs tu digugurkan dengan alasan berlaku "Kesilapan Teknikal". 

Apa yang jelas, penerangan yang diberikan itu secara tidak membuktikan bahawa PKR tunduk kepada desakan DAPigs yang tetap mahukan dua orang ahli mereka itu dipilih sebagai Ahli Majlis PBT. Kalau tidak, kenapa wakil PKR tu menggelupor tak tentu arah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.