Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMANG SAH MACAI FOZIAH NI DAH MENGGELUPOR!!!

SEMUT HITAM
MEMANG SAH MACAI FOZIAH NI DAH MENGGELUPOR!!!
Hahaha!!! Kan kita dah kata dah. Memang tahap mentaliti puak - puak penyokong Si Foziah tu semuanya bertaraf Longkang je. Dalam kepala otak diorang penuh dengan sampah belaka.

Jika sebelum ini, diorang dok kecoh melalak cerita pasal isu penahanan salah seorang Pegawai PTG oleh pihak SPRM berhubung isu bauksit di Pahang yang turut dikaitkan dengan UMNO.


Walhal, pihak SPRM tu tahan bukan disebabkan mamat tu ahli UMNO. Sebaliknya, dia ditahan sebab dia kerja dengan PTG. Benda semudah itu pun puak - puak Pakatan Haprak tu tak boleh nak bezakan jugak ke?

Malah, tindakan yang dibuat oleh SPRM tu membuktikan bahawa Kerajaan telus dalam melaksanakan undang - undang untuk membasmi rasuah tanpa mengira latar belakang parti seseorang.

Takde la macam puak - puak Pakatan Haprak tu. Ada yang nak buat pendedahan mengenai penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin atasan dipanggil dan dipaksa "Tutup Mulut".

Sedangkan pendedahan yang dibuat melibatkan Dana Rakyat serta penyelewengan kuasa dikalangan pemimpin tertinggi parti tersebut. Itu pun diorang cuba nak sembunyikan bawah karpet.

Dan yang lebih menarik, pendedahan mengenai pembabitan seorang wakil rakyat pembangkang dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu dalam isu bauksit tu pun masih tidak dijawab.

Tau pulak masing - masing buat senyap, tak berjawab. Tau pulak diorang diam sebab ianya melibatkan pemimpin diorang sendiri.

Bila dah 'Terdesak' nak menjawab persoalan yang dibangkitkan, mula la Macai Pakatan Haprak ni meroyan dan menabur fitnah yang bukan - bukan.

Dah tak pasal - pasal je jadi kes Polis. Yang lebih memalukan, Macai Pakatan Haprak tu TAKUT nak dedahkan diri dia yang sebenar. Sebaliknya dia bersembunyi disebalik nama samaran.

Nampak gayanya, bukan sahaja pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sahaja yang takde Buah Kerandut. Rupa - rupanya, konco - konco diorang pun sama jugak. Semua 'Buah Kerandut' diorang dah kena kerat bagi Anjing Makan!!!

PS: Memang Betul La Orang Kata, "Pakatan dan Fitnah ni Tak Boleh Nak Dipisahkan"!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.