Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAKI FITNAH KAWANNYA KAKI FITNAH JUGA!!!

SEMUT HITAM
KAKI FITNAH KAWANNYA KAKI FITNAH JUGA!!!
Hahaha!!! Memang dah jadi lumrah dan resam puak - puak Pakatan Haprak ni gamaknya. Setiap kali diorang KANTOI je, dah tentu diorang akan cuba nafikannya secara mati - matian dan mendakwa ianya fitnah.

Tapi bila kita tampilkan bukti, lagi banyak pembohongan yang akan mereka keluarkan bagi menjustifikasi tindakan yang diorang lakukan supaya ianya dapat mempengaruhi pemikiran rakyat secara keseluruhan.

Perkara yang sama pernah dilakukan oleh Si Nurul Izzah sewaktu dia KANTOI mengadakan pertemuan dan beramah mesra dengan Jacel Kiram, anak perempuan kepada Ketua kumpulan penceroboh di Lahad Datu tempoh hari.
Punya la puak - puak PKR tu cuba menyembunyikan kemaluan Si Nurul Izzah tu sampai tahap sanggup diorang MENIPU rakyat secara terang - terangan. Diantara alasan yang diberikan, pertemuan itu katanya tidak dirancang.

Tak cukup sekadar itu sahaja. Bahkan Si Tian Chuak yang dikatakan turut bersubahat dalam pertemuan itu mendakwa "Nurul Izzah tidak bertemu dengan Jacel. Mereka hanya bergambar. Bergambar dan bertemukan dua perkara berbeza".

Demikian hujah pembohongan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu bagi menjustifikasikan tindakan yang telah mereka lakukan hanya semata - mata untuk mengelirukan rakyat di Malaysia ni.
Kali ini giliran Si Rafizi tu pulak apabila dia cuba menafikan pertemuan pemimpin PKR dan DAPigs dengan Clare Rewcastle Brown, individu yang menjadi buruan pihak berkuasa tempatan kerana menabur fitnah terhadap 1MDB.

Soalnya, kenapa pemimpin PKR ni cuba nak menafikan pertemuan mereka dengan pemilik laman web Sarawak Report jika benar mereka anggap pendedahan yang dibuat itu benar? Kenapa mati - matian diorang mendakwa ianya sebagai fitnah?

Sehingga hari ini, puak - puak Pakatan Haprak tu masih lagi GAGAL untuk menjelaskan mengenai dakwaan yang dibuat oleh Xavier Justo mengenai tawaran yang dibuat bagi mendapatkan maklumat mengenai Petrosaudi.

Bahkan, pembabitan Nurul Izzah yang didakwa pernah menawarkan Justo dengan kontrak Kerajaan jika Pakatan dapat memerintah Negara juga masih tidak dijelaskan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu.

Maka secara kesimpulannya, nampak sangat la yang puak - puak Pakatan Haprak ni ada sesuatu yang cuba nak disembunyikan disebalik penafian mengenai pertemuan mereka dengan Si Rewcastle tu. Nampak sangat yang diorang Takut dengan Bayang - Bayang diorang sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.