Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PARTI 'KUALI' PULAK PAKAT 'BELASAH' AZMIN!!!

SEMUT HITAM
PARTI 'KUALI' PULAK PAKAT 'BELASAH' AZMIN!!!
Haduyai!!! Memang malang sungguh nasib Si Menteri Besar Selangor ni. Lepas sorang - sorang jadikan dia sebagai sasaran. Ramai betul orang yang dengki dengan dia rupanya ye tak.

Kalau sebelum ni, skandal dia dibongkar satu persatu kepada khalayak umum. Lepas tu dia bantai pulak cari gaduh dengan Si Tokong DAPigs yang telah memecat dua orang ADUN dari PKR.

Sekarang, puak - puak parti 'Kuali' di Selangor pulak serang Si Menteri Besar Selangor tu dengan mendakwa kononnya tindakan yang dilakukan terhadap Si Tokong DAPigs tu tidak wajar.

Dari kenyataan yang dibuat seolah - olah memberi gambaran kepada bahawa tindakan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu membelakangi keutamaan dalam Pakatan Haprak tu.
“Saya rasa mungkin pendapat Azmin dari segi parti tapi dia kena dahulukan diri dia sebagai Menteri Besar dan Lim Guan Eng sebagai Ketua Menteri, tetapi dari segi Pakatan Harapan tak cantik la," katanya. Apabila ditanya sama ada tindakan Azmin itu sepatutnya berlaku, beliau menjawab "sebaik-baiknya tidak patut berlaku,” secara ringkas.
Soalnya, kenapa pemimpin parti 'Kuali' tu hanya nampak kesalahan Si Menteri Besar Selangor tu sedangkan yang mula - mula timbulkan masalah tu adalah dikalangan puak - puak DAPigs?

Walhal Si Menteri Besar Selangor tu hanya sekadar mahu menegakkan dasar perjuangan parti dia yang (KONONNYA) mendokong Kebebasan Hak Bersuara dikalangan wakil rakyatnya.

Seperti mana yang dijelaskan oleh Si Menteri Besar Selangor tu sebelum ini, soal pemcatan dua orang ADUN PKR tu perlu dilakukan dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Haprak.

Tapi, kenapa semua orang hanya menyalahkan Si Menteri Besar Selangor tu seorang sedangkan dia cuma menyokong tindakan yang dilakukan oleh dua orang ADUN dari parti dia sendiri?

Itu membuktikan bahawa puak - puak parti 'Kuali' ni lebih 'Kow Tow' kepada DAPigs jika nak dibandingkan dengan PKR. Jadi, takde la kita tak heran sangat kenapa diorang sokong tindakan Si Tokong DAPigs tu dan membelasah Menteri Besar Selangor secara terbuka!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.