Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SI "KAKI FITNAH" NAK BERKAWAN DENGAN TSMY!!!

SEMUT HITAM
SI "KAKI FITNAH" NAK BERKAWAN DENGAN TSMY!!!
Hehehe!!! Kesian betul tengok Si Rafizi ni. Kalau dah namanya Kaki Fitnah tu, memang takde siapa yang nak berkawan melainkan orang yang sama perangai Haramjadah macam dia jugak.

Dek kerana 'Kurang Kawan' yang baik, maka sebab itu Si Rafizi ni mula nak 'Berkawan' pulak dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan alasan nak menjatuhkan pihak Kerajaan BN.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Rafizi tu kata, dia 'Simpati' dengan apa yang berlaku terhadap Tan Sri dan menggesa Ahli Parlimen Pagoh tu menyertai 'Gerakan Rakyat'.
“Saya hulurkan persahabatan kepada sesiapa yang bersetuju dengan agenda reformasi yang kami bawa. Keutamaan sekarang ialah menjana kekuatan rakyat untuk menuntut reformasi yang menyeluruh dalam sistem sekarang yang banyak menindas,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Gitu la alasan yang diberikan oleh seorang "Kaki Fitnah" bila dia sedar yang dia sendiri makin hari makin ditolak oleh rakyat kerana Penipuan - Penipuan yang telah dilakukan selama ini.

Dek kerana kuat sangat 'Kencing Rakyat' berkaitan dengan pelbagai isu, Populariti Si Rafizi tu sendiri kini semakin hari semakin jatuh merundum. Keyakinan orang kepada dia semakin pudar.

Jadi, dia mengharapkan 'Aura' yang dimiliki oleh orang lain bagi mengembalikan kredibiliti dia sebagai seorang 'Kaki Fitnah' supaya senang orang nak percaya dengan dakyah pembohongan yang dia buat.

Persoalannya, nak ke Tan Sri Muhyiddin Yassin yang sebelum ini digambarkan 'Warak' tu nak menerima lamaran dari seorang yang Kuat Menipu dan Menabur Fitnah ni? Nak ke dia berkawan dengan orang yang Takde Moral seperti Si Rafizi? Yang itu, korang fikir sendiri la!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.