Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOKONG GELOJOH, MB CAP AYAM GOPOH!!!

SEMUT HITAM
TOKONG GELOJOH, MB CAP AYAM GOPOH!!!
Heh! Itu je kesimpulan mudah untuk kita nyatakan mengenai kemelut yang berlaku diantara dua orang pemimpin Pakatan Haprak ni ekoran isu pemecatan dua orang ADUN PKR sebelum ini.

Yang Si Tokong DAPigs tu BODOH, MB Cap Ayam tu pulak BENGAP. Tapi dua - dua sibuk nak buktikan siapa yang lebih 'Besar' kedudukannya dalam Pakatan Haprak tu. Memang hancur la jawabnya.

Maka sebab itulah kita kata, pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak ni hanya nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang je. Bukannya nak memperjuangkan kepentingan rakyat.

Yang DAPigs sibuk menganggap diri diorang sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan. Maka sebab itu diorang lebih suka ambik tindakan sesedap hati diorang je terhadap mana - mana pihak.

Kalau boleh, DAPigs nak semua orang tunduk dan patuh kepada segala kehendak dan kemahuan mereka tanpa sebarang persoalan dibangkitkan mengenai tindakan - tindakan yang dilakukan.

Tapi, puak - puak PKR ni tak boleh terima tindakan yang dilakukan oleh DAPigs tu dan menganggap ianya membelakangi dasar parti yang (KONONnya) memperjuangkan Kebebasan Bersuara.

Apa yang jelas, tindakan kedua - dua pemimpin PKR dan DAPigs tu dianggap 'Membuka Pekung' apabila perbalahan mereka telah disiarkan secara terbuka melalui laman - laman media.

Bak kata seorang Bekas Ahli Parlimen PKR ni, sewajarnya isu berkaitan dengan pemecatan dua orang ADUN tu dilakukan secara dalaman agar ianya dapat dibendung dari menjadi isu besar.
“Isu sebenarnya adalah bagaimana untuk menguruskan perbezaan antara parti. Kedua-dua Azmin dan Guan Eng patutnya berusaha lebih lagi untuk menunjukkan kepemimpinan yang berwibawa,” katanya.
Jika kita lihat dari satu sudut, kenyataan Bekas Ahli Parlimen PKR tu pun tak betul jugak. Sedangkan selama ini, diorang yang dok sibut buat tuntutan agar semua benda dibuat secara terbuka.

Katanya nak telus. Tapi diorang sendiri pun tak nak isu - isu seperti itu disiarkan secara terbuka dan dibincangkan secara dalaman. Nampak sangat la prinsip Bekas Ahli Parlimen PKR ni tak ubah seperti prinsip orang yang MUNAFIK!!! Cakap je pandai, buat tak reti!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.