Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOKONG TERKEJUT BERUK, MB CAP AYAM MASUK CAMPUR!!!

SEMUT HITAM
TOKONG TERKEJUT BERUK, MB CAP AYAM MASUK CAMPUR!!!
Hehehe!!! Terkejut Beruk Si Tokong DApigs tu katanya bila dia baca kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu semalam berhubung isu pemecatan ADUN PKR baru - baru ni.

Dengar kata, Si Tokong DAPigs tu meroyan tak tentu arah bila Si Menteri Besar Cap Ayam tu didakwa turut masuk campur dalam keputusan yang telah dibuat oleh Rejim DAPigs sebelum ini.

Jika semalam, kita dah baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu berhubung isu pemecatan dua orang ADUN PKR dari syarikat GLC dibawah Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Alasan yang diberikan diatas pemecatan dua orang ADUN PKR tu adalah disebabkan rasa tidak puas hati Si Tokong DAPigs tu terhadap tindakan yang mereka lakukan sewaktu Usul Membantah Penambakan Laut dibuat.

Kononnya Si Tokong DAPigs tu menganggap tindakan 5 orang ADUN PKR tu sebagai 'Memungkiri Janji' dan pemecatan dua daripada lima orang ADUN itu dianggap wajar dilakukan.

Namun walaubagaimana pun, tindakan yang dilakukan oleh Si Tokong DAPigs itu ternyata tidak disenangi oleh Si MB Cap Ayam tu yang telah mengambil tindakan melalui Biro Politik PKR.


Dek kerana respon yang dibuat oleh Si MB Cap Ayam tu la yang menyebabkan Si Tokong DAPigs tu terperanjat Beruk dan mendakwa ianya sebagai satu tindakan tidak menghormati DAPigs.
"Sebagai menghormati, kita biasanya tidak lakukan ini. Jika ada apa-apa isu untuk dibincangkang, kita akan timbulkan secara tertutup dan bukannya di khalayak ramai," katanya kepada pemberita selepas menghadiri sambutan majlis Tahun Baru Cina Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang hari ini.
Malah Si Tokong DAPigs tu juga mendakwa bahawa pihaknya masih belum menerima sebarang surat dari Biro Politik PKR seperti mana yang dinyatakan oleh Si MB Cap Ayam tu semalam.

Apa yang jelas, tindakan PKR memberi kenyataan secara terbuka itu yang tidak disenangi oleh DAPigs. Kalau diorang buat pengumuman mengenai pemecatan tu secara terbuka boleh.

Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs yang dipimpin oleh Si Tokong DAPigs tu menganggap diri mereka sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan. Semua yang diorang buat boleh belaka. Tapi kalau orang lain, kena 'Kow Tow' dulu sebelum bertindak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.